dinsdag 6 november 2007

een eigen blog

Voila,

nu heb ik ook zo'n ding! Een blog...
Ik noem de blog Starwish. Starwish is de naam van mijn vroegere website die ik nog gemaakt heb, waar er fotos opstonden, gedichtjes, gastenboek, ...enz en omdat een blog daar wel op lijkt noem ik deze ook zo.
Eigenlijk was ik nooit van plan om een blog te maken, omdat ik dat gevaarlijk vind:
wat als mensen dit lezen die mij kennen en dit tegen mij gebruiken? Ze kunnen persoonlijke dingen gaan rondvertellen of er misschien wel mee gaan lachen...
Toch heb ik besloten om het eens te proberen, omdat het mij wel leuk lijkt, (ook omdat een vriendin hiermee begonnen is), maar zonder mijn naam te vermelden, ik denk dat dit het beste is. De mensen die ik vertrouw mogen het alleen weten.
hehe, eigenlijk een geheimzinnig gedoe, maarja, kan ook eens tof zijn.

Voila, mijn eerste bericht is getypt

Ik zie wel verder...

1 opmerking:

Davine.. zei

Hey

Ben blij dage wok een blog zijt begonnen. Kwetet dage nie alle persoonlijke dingn ier kwijt kunt.. Maar als ge es e gedichtje weet ofzo, kunt ge da olsan ier zetn e..
Ge gaat zien e :)
Tis wel sjiek, zo weten we ook wa meer over elkaar.

grtjes